woensdag 18 december 2013

15 december 2013

Kerstmarkt Dru fabrieken Ulft
Met Hannie en Goof

's Morgens om 10 uur aangekomen in Doetinchem. Kop koffie gedronken en meegenomen boterhammen gegeten.
Met de auto van Hannie en Govert afgereisd richting Ulft met het doel daar de Kerstmarkt in de DRU fabriek te bezoeken. Industrieel erfgoed.








Standje van de kittenopvang:



De hele Kerstmarkt viel ontzettend tegen. Niet voor herhaling vatbaar!

Doorgereden naar 's Heerenberg, huis Den Berg, maar hier viel al helemaal niets te beleven.

Nog een andere Kerstmarkt bezocht, tenminste Hannie en Goof. Ikzelf ben in de auto blijven zitten, want slecht ter been en darmkrampen. Ik bleek niets gemist te hebben.

Uiteindelijk terug gereden naar Doetinchem om een restaurant op te zoeken. Dit werd Gringo's, een Mexicaans restaurant. http://www.gringosdoetinchem.nl/3d_impressie/
Een joekel van een  restaurant, erg donker, maar met goed eten.


Een goede afsluiting van de dag!



1 opmerking:

  1. hoi Hannie en Goof,
    een leuke herinnering die dag en lekker eten!
    In Wijchen niet alles even tof. Een beetje een dipje. Een mislukte relatie voor de zoveelste keer. 'K was zo verliefd op hem, Michel, maar hij besloot elders zijn liefde te zoeken... met een jongere knul, kan gebeuren. Maar jammer, weer en mislukte kans.
    hoop nog eens de ware te ontmoeten. Mijn God, wat hoop ik hier op!
    Wat kan een mens toch verlangen naar wat liefde .Een aai over je bol, een goed gesprek en een beetje aandacht. Maar laat ik niet zielig doen, het komt wel eens goed, zal ik maar denken. Maar dan een beetje snel, want ik hunker....naar liefde.
    Wat ben ik aan het zeiken, he? Ik ben een beetje aan het doordrammen. ik weet het, sorry. Het houd me wel bezig.
    Ik mis mijn vertrouwensmaatje, Johan, en dan ga ik maar tegen iedereen aan zitten lullen. Ik moet af en toe mijn eitje even kwijt. Bij dezen. sorry,
    liefs, Peter

    BeantwoordenVerwijderen